medarbetare-ruta-m

Anna-Lena, Interimkonsult

Inriktning:

Interim Kundtjänstchef

Expertisområden:

Ledarskap, försäljning, affärsutveckling, organisations- och processutveckling, digital transformation, projektledning

Konsult:

54744

Tidigare erfarenheter i karriären:  

Anna-Lena är en mycket engagerad och driven konsult som tar sig an sina uppdrag med målet att överträffa uppdragsgivarens förväntningar. En relationsbyggare ut i fingerspetsarna som snabbt skapar stort förtroende både hos uppdragsgivare, kollegor och medarbetare.

Med över 30 års erfarenhet inom försäljning och 25 år i ledande positioner är hon en uppskattad interimkonsult där kundservice ligger henne mycket varmt om hjärtat.

Hennes styrka är att snabbt sätta sig in i processer och flöden, utveckla och effektivisera samtidigt som hon lär känna medarbetarna och bygger förtroende. 

Anna-Lena har alltid kunden och affären i fokus och anser att det är viktigt att förstå kundernas förväntningsbild av leverans. Att bygga förtroende och långsiktiga affärsrelationer med kunderna är a och o, att förstå varandras värde och tillsammans skapa de bästa förutsättningarna.

I vilken typ av uppdrag skall man använda sig av hennes kompetens? 

Uppdrag som innebär att bygga upp en kundfokuserad kundtjänst med fullt personal- och funktionsansvar är en perfekt match för Anna-Lena. Hon har gedigen erfarenhet av att analysera nuläget för att sedan genomföra organisationsförändringar, utveckla och tydliggöra avdelningens roll, ansvar och befogenheter samt upprätta och följa upp mål och KPI:er.

Att skapa kundinsikt genom insamling av kundernas förväntningar och att öka kundnöjdheten är centrala delar som bidrar till uppbyggnaden av avdelningen. Utifrån detta säkerställer hon medarbetarnas kompetens och eventuella behov av utbildning för att kunna vårda och utveckla kundrelationerna.

Anna-Lenas breda erfarenhet inom försäljning, ledarskap, organisationsutveckling och service gör att hon har lätt för att se helhetsbilden och säljlogiken, där hon alltid strävar efter att skapa effektiva processer som gynnar både kund och företag.

 

Branscher: Partihandel, detaljhandel, tjänsteförsäljning, återvinning, avfallshantering.

Expertisområden: Ledarskap, service, försäljning inkl kund- och affärsutveckling, organisations- och processutveckling, digital transformation, förändringsledning, projektledning, chefsstöd, rekrytering, arbetsrätt inkl förhandlingar, mentorskap.

Utbildningsnivå: Diplomerad företagsledare, ledarskap, sälj, projektledning, kommunikation, presentationsteknik, certifierad HR-strateg, certifierad i Everything DISC, BAM/arbetsmiljö, elteknisk gymnasieingenjör.

Ersättning: 900-1250 sek/h beroende på uppdragets omfattning.

Förfrågan på Interimkonsult Våra interimslösningar

medarbetare-personer-m@3x

Se fler Interimkonsulter

interimkonsult
11 oktober, 2024
Sv
Affärsnära roller
Försäljning

Interim Affärsutvecklingschef

Martina Sohl
Tillbaka till Interimkonsulter Interim Affärsutvecklingschef 08-509 104 60 Maila ossBjörn, Interimkonsult Inriktning: Interim Affärsutvecklingschef Expertisområden: Go-to-market strategier, försäljningsutveckling, ledning och coaching, B2B-försäljn...
interimkonsult
11 oktober, 2024
Sv
Försäljning

Interim Försäljningschef

Martina Sohl
Tillbaka till Interimkonsulter Interim Försäljningschef 08-509 104 60 Maila ossAndreas, Interimkonsult Inriktning: Interim försäljningschef Expertisområden: Försäljning, coachning, strategi, målstyrning, säljkommunikation, ledarskapKonsult: 53912...
interimkonsult
11 oktober, 2024
Sv
Försäljning

Interim Försäljningschef

Martina Sohl
Tillbaka till Interimkonsulter Interim Försäljningschef 08-509 104 60 Maila ossDan, Interimkonsult Inriktning: Interim Försäljningschef Expertisområden: Företagsledning, säljledning, varumärkesarbete, förändringsledning, paketering, marknad- & förs...
interimkonsult
11 oktober, 2024
Sv
Affärsnära roller

Interim COO

Martina Sohl
Tillbaka till Interimkonsulter Interim COO 08-509 104 60 Maila ossJohannes, Interimkonsult Inriktning: Interim COO Expertisområden: Ledarskap, tillväxt, förändringsledning, affärsstrategi, produktutveckling  Konsult: 55778 Tidigare erfarenheter...
kontaktformular-m

Kontakta oss om du vill ha hjälp med rekrytering inom interim

 

För att göra framgångsrik rekrytering inom affärsnära interima tjänster behöver man ha kunskap om både affärer och rekrytering. Vi har den kunskapen, och det gör att du som kund kan förlita dig på att vi kommer lösa ert behov med kandidater som snabbt bidrar med affärsnytta.

Denna webbplats använder cookies

Cookies ("kakor") består av små textfiler. Dessa innehåller data som lagras på din enhet. För att kunna placera vissa typer av cookies behöver vi inhämta ditt samtycke. Vi på Made For Sales Nordic AB, orgnr. 556790-0286 använder oss av följande slags cookies. För att läsa mer om vilka cookies vi använder och lagringstid, klicka här för att komma till vår cookiepolicy.

Hantera dina cookieinställningar

Nödvändiga cookies

Nödvändiga cookies är cookies som måste placeras för att grundläggande funktioner på webbplatsen ska kunna fungera. Grundläggande funktioner är exempelvis cookies som behövs för att du ska kunna använda menyer och navigera på sajten.

Cookies för statistik

För att kunna veta hur du interagerar med webbplatsen placerar vi cookies för att föra statistik. Dessa cookies anonymiserar personuppgifter.

Cookies för annonsmätning

För att kunna erbjuda bättre service och upplevelse placerar vi cookies för att kunna anpassa marknadsföring till dig. Ett annat syfte med denna behandling är att kunna marknadsföra produkter eller tjänster till dig, ge anpassade erbjudanden eller marknadsföra och ge rekommendationer kring nya koncept utifrån vad du har köpt tidigare.

Cookies för personlig annonsmätning

För att kunna visa relevant reklam placerar vi cookies för att anpassa innehållet för dig

Cookies för anpassade annonser

För att visa relevanta och personliga annonser placerar vi cookies för att tillhandahålla unika erbjudanden som är skräddarsydda efter din användardata